Головна » Статті » Педагогічний досвід

Звіт класного керівника 6-А класу Кернякевич В.

Класне керівництво здійснювалося на основі положень Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту, «Про позашкільну освіту», а також на основі інших нормативно-правових актів.

         Головне завдання класного керівника визначалося основними вимогами загальної середньої освіти, а саме: виховання громадянина України, формування особистості учня, виконання вимог Державного стандарту, поваги до закону, шанобливе ставлення до родини, звичаїв і традицій, рідної мови, виховання свідомого ставлення до здоровя.

 

         Для реалізації головного завдання класного керівника

1) спільними зусиллями з вчителями- предметниками, створено умови для засвоєння учнями необхідного рівня та обсягу знань. З 26 учнів 13 навчалися на достатньому рівні, 10 – на середньому, 3- на низькому. Високий рівень знань показали такі учні, як Васильків М.,Дуди шин Т., Лесюк О., Менько О., Мельник В. З метою підвищення знань учні активно співпрацювали з шкільною бібліотекою. Кожної чверті батьків інформували про успішність кожного учня, а також у класному кабінеті учні та батьки мали змогу ознайомитися з класним рейтингом за І та ІІ семестри, рейтинговою динамікою. Визначався рейтинг успішності не тільки учнів, а й навчальних предметів. Це давало змогу шукати спільними зусиллями учнів, вчителів, батьків, класного керівника  шляхи підвищення знань з предметів, які найважче давалися учням:запрошення вчителів на батьківські збори(зокрема, Котюк О.М., вчителя української мови та літератури),День відкритих дверей, засідання батьківського комітету, та ін.

 

2) з метою виховання громадянина України проведено шотижневі прес інформування та виховні години ( до Дня українського козацтва, «Енергозберігаючі технології», до Дня української писемності, жертв памяті голодомору, Дня ЗСУ, Шевченківські дні, учні випуспукали щомісячну

Тематичну стінгазету. Колектив має вже свої традиції. Серед них, є організація щорічних свят класного та батьківського колективу спрямованих на збереження народних звичаїв, традицій. Цього року таким святом стаало День матері. Учні довідалися про історію свята, самостійно підготували поетичні номери, гуморески, конкурси. Активну участь в організації та проведенні свята приймала вчитель музичного мистецтва Дідик Н.Г., вчитель інформатики Прусак Н.О., яка допомогла створити презентації. Серед них найтеплішою стала – «Наші мами – ангели» з фотографіям матусь та результатами учнівського інтерв’ю.

 

3) спільними зусиллями класного керівника, батьків створено умови для розвитку особистості учнів.На початку навчального року учні та батьки ознайомилися з позашкільними закладами та шкільними гуртками. Більшість учнів відвідують футбольні клуби(брати Верні, Артим О., Мельник В.), музичні школи (Воровченко М., Протас Д.), хореографічні школи (Блашків Б.),гуртки східних єдиноборств, художні школи,екологічну станцію.Серед учнів є переможці міських, обласних, всеукраїнських конкурсів (Верний А., Верний Т.,Мельник В.,Гурська А, Демянів А.). Васильків М. стала призером проектних програм ПРООН.

 

4)оскільки учні вступили у підлітковий період значна частина роботи зосереджувалася на врахуванні вікових особливостей, профілактиці асоціальних проявів поведінки .Проводилися різноманітні анкетування, тренінги. Цей напрямок здійснювався за підтримки соціального педагога Височанської Б.Б. 

 

 У цій сфері учнівський колектив має значні успіхи. За результатами опитування, учні стали більш дружніми. Діти, які у попередні роки мали певні труднощі щодо адаптації у колективі, їх подолали ( Василишин Є., Дужак Д., Лесюк О.).

 

5)проведено ряд заходів щодо основ безпеки життєдіяльності (інструктажі, тематичні виховні години).З метою попередження правопорушень проведено також круглий стіл  за участі соціального педагога, класного керівника, батьків та учнів, схильних до правопорушень. У жовтні 2011р. проведено тематичні батьківські збори «Школа – територія безпеки» за участі директора ЗШ №16, батьків, учнів. Учасники ознайомилися із статистикою підліткових правопорушень (Івануляк М.М.), проблемними ситуаціями у колективі (класний керівник), ознайомилися та обговорили створені вчителем правознавства правові пам’ятки. Нагальним завданням зборів була не тільки підтримка постраждалих у конфлікті, а й правовий та соціально-психологічний  захист дітей ,які спричинили проблемну ситуацію.

 

6)значна увага приділяється краєзнавчій роботі, як одній з головних складових начально-виховного процесу. Протягом навчального року учні, батьки відвідали фортеці Хотина, Камянця-Подільського, м.Жванець , де відбулася битва часів Національно- визвольної війни, маєток Святого Миколая у Пістині на Косівщині, унікальну природню памятку о.Синевир на Закарпатті, Боржавські полонини. Проводилися екскурсії на Вовчинецькі гори,у Краєзнавчий музей, Бастіон, вулицями міста. Учні відвідали Будинок вчителя, кінотеатр.Учні зініціювали відвідати спільно з батьками мистецьку акцію Художнього музею «Ніч в музеї» 17 травня 2012р.

7)спільно з благодійною організацією школи та за підтримки батьківського комітету покращено матеріальну базу класу: придбано тюль та штори, встановлено метало пластикові вікна.

 В подальшому  необхідно більше уваги приділити попередженню шкідливих звичок, пропаганді здорового способу життя, формувати відповідальність, дисципліну, згуртування як учнівського, так і батьківського колективу.

 

Категорія: Педагогічний досвід | Додав: Віка (20.12.2014)
Переглядів: 1447 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar