Теплий вересневий день. Туга за літніми канікулами, що промайнули, як день. До класу заходить незнайома вчителька… « Ті з русинського народу, які… не хотіли тягти ярмо і терпіти владу місцевих панів, йшли в далекі краї, тоді ще не заселені, і здобували собі право на волю…» - ці слова з вуст Олександри Олександрівни Шубінець змінили життя учениці. Вони наповнили його жагою до минулого українського народу, цікавістю до всесвітньої історії, її здобутків та досвіду.
Шубінець О.О., Школяр І.М., Скуратова Г.І., Слободян Н.К. для майбутнього вчителя історії Кернякевич В.В. стали уособленням досконалої професійної майстерності , ідеалом справжньої української інтелігенції , яка виховувала молодь, впершу чергу, власним прикладом.
Стиль роботи Вікторії Володимирівни – це стиль творчої людини, відповідального, компетентного у своїй діяльності педагога. Вона глибоко розуміє нові завдання сучасної освіти, нові підходи до викладання дисциплін освітньої галузі «Суспільствознавство». Своєю головною метою вчитель вважає виховання моральної, національно свідомої загальнокультурної та інтелектуально розвиненої й підготовленої до життя особистості учня.
Найхарактернішою рисою педагогічної діяльності Вікторії Володимирівни є застосування ефективних методик, які сприяють формуванню комунікативних умінь, розвитку правової предметної компетентності, забезпечують умови для створення атмосфери співробітництва, правового виховання і розвитку учнів. Вчитель має глибокі переконання : «…проти кожної суспільної недуги, жодних інших ліків окрім виховання , немає» (Любомир Гузар)